Binnen 10 minuten een offerte!

Waar kunnen we je mee helpen?

Onze pakketten worden door gecertificeerde en ervaren installateurs aangesloten. Geen gedoe, alles wordt tot in de puntjes geregeld.

Ook na de installatie willen wij er zeker van zijn dat je tevreden blijft. Zo staan onze telefonische helpdesk en chatbot samen 24/7 voor je klaar.

Wanneer je vragen hebt kunt je deze het beste stellen aan onze chatbot, mocht je er hier niet mee uit komen, nemen wij graag contact met je op.

Veelgestelde vragen

De missie van Next Level Smarthome is om klanten een uitgebreid pakket aan te bieden die het huis comfortabeler, energiezuiniger en veiliger maakt. Wij bieden pakketten aan die je huis in 1 keer ‘smarthome-proof’ maken. Zo hoef je als klant niet verschillende domotica producten aan te schaffen, maar slechts 1 pakket.

Algemeen

STAP 1

Plan vandaag nog een afspraak in en laat je gratis en vrijblijvend informeren door een van onze gespecialiseerde adviseurs.

STAP 2

De adviseur komt bij je langs en je zult versteld staan van de mogelijkheden die onze producten bieden!

STAP 3

Op basis van jouw wensen wordt een pakket op maat samengesteld.

STAP 4

Wij installeren je draadloze alles-in-een pakket zodat jij en je dierbaren optimaal beveiligd zijn tegen inbraak, brand en koolmonoxide. Tijdens de installatie zal de monteur je meer vertellen over de werking van de verschillende producten. Je kunt tevens alle vragen aan hem stellen.

STAP 5

Jij en je dierbaren zijn optimaal beveiligd, je krijgt inzicht en overzicht waar je ook maar bent. Meer comfort en een slimmer huis!

STAP 6

Ook na de installatie willen wij er zeker van zijn dat je tevreden blijft. Zo staan onze chatbot en telefonische helpdesk 24/7 voor je klaar om alles op te lossen. Je ervaart dat wij ook in onze service volledig Next Level zijn!

Wij staan altijd open voor vragen of suggesties om de dienstverlening te verbeteren. Mocht je ons iets willen laten weten, dan vragen we je vriendelijk om ons dit te laten weten via het contactformulier op de website. Wij sturen je een bevestiging van ontvangst en nemen dit direct in behandeling.

Dit is zeker ook mogelijk. Er zijn pakket variaties voorbereid waarbij sommige producten zijn weggelaten. De adviseurs zullen je hierover meer kunnen vertellen.

Nee. Wij gaan uit van goed huisvaderschap op de apparatuur. Je krijgt deze per slot van rekening in bruikleen en de apparatuur blijft dus eigendom van de leasemaatschappij. Mocht er schade aan de apparatuur ontstaan, binnen of buiten, dan valt dit in bijna alle gevallen onder je inboedelverzekering. Ga dit altijd goed na in je polisvoorwaarden. Bij diefstal dien je aangifte te doen en deze te overleggen aan Elbuco. Maak wel altijd een melding van schade of diefstal bij Elbuco B.V. zodat zij je hierin kunnen begeleiden.

Het feitelijke abonnement sluit je af bij onze partner, Elbuco. Zij zijn al jaren specialist op het gebied van operational lease.

Een aantal producten dien je te besturen met behulp van een app. Dit kan alleen met een smartphone of met een tablet.

Als je telefonisch contact met ons opneemt dan zullen wij bekijken wat voor jou de beste oplossing is. Uiteraard proberen wij hierin volledig met je mee te denken.

Installatie

De producten die wij verhuren zijn kostbaar. Daarom dien je bij de installatie van je gehuurde product de volgende documenten mee te geven aan onze monteur:

  • kopie geldig legitimatiebewijs;
  • bankpas ter controle iban;

Uiteraard gaan wij zorgvuldig en vertrouwelijk om met je gegevens.

Ja, we maken een afspraak wanneer het jou het beste uitkomt. De installatie zal plaatsvinden van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren. Tussen 09.00 en 18.00.

De duur van de installatie hangt af van de keuze van het pakket. De monteurs nemen na installatie de tijd om de werking van de producten uit te leggen en om vragen te beantwoorden over het gekozen pakket. De afdeling planning kan je vertellen hoeveel tijd het kost om het gekozen pakket volledig te installeren.

Service en Garantie

Je kunt je pakket wel aanvullen met de gewenste apparaten maar er kunnen geen apparaten uit het pakket gehaald worden.  Het toevoegen van apparaten aan het pakket heeft wel invloed op de maandprijs.

Gaat je apparaat stuk of functioneert het niet goed meer? Geen nood. Op alle apparaten zit 100% service garantie. Gratis. Gedurende de gehele serviceovereenkomst. Storingen die op werkdagen voor 12 uur gemeld worden zijn de volgende werkdag herstelt. Mocht repareren op locatie niet lukken? Dan krijgt je (tijdelijk) een vergelijkbaar vervangend apparaat. Dat is het prettige van huren. Geen onverwachte kosten. Geen gedoe. Alles wordt voor je geregeld!

Storing en Onderhoud

Gaat je apparaat stuk of functioneert het niet goed meer? Geen nood. Op alle apparaten zit 100% service garantie. Gratis. Gedurende de gehele serviceovereenkomst. Storingen die op werkdagen voor 12 uur gemeld worden zijn de volgende werkdag herstelt. Mocht repareren op locatie niet lukken? Dan krijgt je (tijdelijk) een vergelijkbaar vervangend apparaat. Dat is het prettige van huren. Geen onverwachte kosten. Geen gedoe. Alles wordt voor je geregeld!

Je mag het volgende nummer bellen 088 712 9031. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 20:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur tot 17:00 uur. Je kunt altijd de voicemail inspreken. Je wordt dan altijd dezelfde dag nog teruggebeld.

Betaling en Overeenkomst

Als je telefonisch contact met ons opneemt dan zullen wij bekijken wat voor jou de beste oplossing is. Uiteraard proberen wij hierin volledig met je mee te denken.

Als je huurt, betaalt je het door jouw gekozen pakketbedrag per maand. Hieronder valt alle service, financiering en support.

Betalen doe je eenvoudig via automatische incasso.

Als je gaat leasen ontvang je een overeenkomst. Dit is tevens je garantiebewijs. Deze leaseovereenkomst wordt door Elbuco B.V. uitgevoerd. Zij bieden dan ook de overeenkomst ter ondertekening aan bij aflevering van de apparatuur.

  • Als je in het buitenland gevestigd bent;
  • Als je geen vast woonadres heeft;
  • Als je onder curatele of bewind staat, tenzij de bewindvoerder schriftelijk toestemming geeft.
  • Indien je niet door de credit check van Elbuco B.V. komt.

Aan het einde van de leaseperiode heb je de volgende keuzes: Voordat het contract afloopt zullen wij je contacteren over de mogelijkheden en om de nieuwste producten met je door te spreken zodat je altijd up-to-date bent met de nieuwste producten en technologieën.

  • Je vervangt al voor het einde van de overeenkomst de apparatuur voor nieuwe exemplaren en sluit een nieuwe overeenkomst;
  • Je blijft dezelfde producten leasen. De overeenkomst heeft vanaf dat moment een opzegtermijn van één maand;
  • Je beëindigt de overeenkomst, de producten worden bij je opgehaald;
  • Er geldt een overname mogelijkheid aan het einde van de originele contractperiode.

Let op! Als je de overeenkomst wilt beëindigen, dan moet je dit uiterlijk een maand voor het einde van de overeenkomst schriftelijk doorgeven. Neem je geen contact op aan het einde van de looptijd? Dan wordt de overeenkomst automatisch verlengd met een jaar. Tijdens dat jaar kunt je je apparaat wel omruilen voor een nieuw model. Je sluit dan opnieuw een overeenkomst af.

Nee. Elbuco B.V. verleent geen krediet dus maken wij geen gebruik van het Bureau Krediet Registratie. Je aanvraag wordt door Elbuco B.V. zorgvuldig gecontroleerd. Om de financiële risico’s te beperken wordt – als onderdeel van het acceptatieproces – een kredietwaardigheidstoets bij Focum gedaan.

Stel hier je vraag